Ama Guadalupekoa Konpainia goizeko 7:30tan martxan jarriko da Hermandadetik. Garaiz aterako gara Gernikako Arbola lorategira iritsi baino lehen aurtengo difuntuekin konpromezuak bete ahal izateko.
Gogoratu, Konpainiako difuntu guztien alde, kideak, agintariak, kantinerak jarraitzaile eta famili hau osatu duten guztien alde deskarga bat egiten dela arratsaldez Portuko Elizaren inguruan, kantineraren etxera iritsi baino lehen, oso barne-barneko eta hunkigarria egiten den momentuan.


La compañía Ama Guadalupekoa arrancará a las 7:30 de la mañana desde la Hermandad. Se saldrá con puntualidad para, antes de llegar a los jardines de Gernikako Arbola, cumplir con los compromisos con los difuntos de este año.
Recordad que en honor a todos los difuntos de la Compañía, componentes, mandos, cantineras, simpatizantes y todos los que han formado parte esta familia se realiza una descarga, por la tarde, en el entorno de la Iglesia de la Marina, antes de llegar a casa de la cantinera, en un momento que resulta muy íntimo y emotivo.

Leave a Reply